Jessie gaat op reis: getting to know Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gewoon Jessie - WaarBenJij.nu Jessie gaat op reis: getting to know Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gewoon Jessie - WaarBenJij.nu

Jessie gaat op reis: getting to know Melbourne

Door: Jessie

Blijf op de hoogte en volg Gewoon

22 Mei 2015 | Australië, Melbourne

Oh my god, mijn laatste reisverslag. Ik kan jullie wel vertellen, I love Melbourne! Als ik zou moeten kiezen waar ik een jaar zou willen wonen dan is het in Melbourne. Een prachtige stad met veel te veel wat ik eigenlijk nog niet gezien heb, de meest vriendelijke mensen en super veel bezigheden.

De afgelopen drie dagen heb ik mezelf bezig gehouden met een driedaagse tour naar de great ocean road en de grampians. Ik mocht mezelf de copilot noemen deze tour. Wat een verschil met de eerdere tour, deze gids Matt was werkelijk geweldig.

Ik heb het zo enorm naar mijn zin gehad en dat niet alleen door de mega mooie uitzichten en de vele koalas en kangaroes in het wild maar ook door de leuke spelletjes 's avonds met de groep. Ik had in beide hostels een single room, wat van de ene kant heerlijk was maar van de andere kant had ik het gevoel dat ik wat miste.

voor de tour heb ik vooral rondgeslenterd door Melbourne, waaronder de hoogtepuntwn Fitzroy en de victoria market. Mijn geliefde handen met hun gaten daarin haalde hun hart op, winkels in overschot! Ik ben nou eenmaal een vrouw.

Op dit moment heb ik mijn koffers en tassen klaar staan en wacht ik op mijn transfer. Kort verhaaltje deze keer weer maar de rest horen jullie vast persoonlijk van mij!

Have a good one and see you soon fellahs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gewoon

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 945
Totaal aantal bezoekers 5033

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 23 Mei 2015

Jessie gaat op reis

Landen bezocht: