Jessie gaat op reis; chapter 4 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gewoon Jessie - WaarBenJij.nu Jessie gaat op reis; chapter 4 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gewoon Jessie - WaarBenJij.nu

Jessie gaat op reis; chapter 4

Door: Jessie

Blijf op de hoogte en volg Gewoon

17 Mei 2015 | Australië, Melbourne

Well hello...

Mijn vorige reisverslag was zo in elkaar gepropt dat ik er nauwelijks leuke dingen in heb kunnen verwerken. Natuurlijk zijn er weer van die lollige dingen voorgevallen die alleen mij kunne overkomen.

In dit reisverslag introduceer ik Melbourne. Een bruisende stad met de meest vriendelijke mensen. Dat merkte ik al in het vliegtuig. Ik zat namelijk naast een jongeman die mij meteen uitnodigde voor een bushdoof, helaas gaat dat mijn pet te boven en heb ik hem verteld dat ik niet mee ging. Dat vond ik te eng helemaal alleen naar een soort iligaal festival. Uiteindelijk ging hij zelf ook niet en had hij ipv een gig ergens net buiten Melbourne. Ja sorry, maar ik ben gewoon te chicken. Ik moest alleen met de taxi, wat me 40 dollar zou kosten, naar Brunswicl reizen Om daar alleen te gaan feesten op een themafeest. Nee, dat durfde ik gewoon niet, misschien als ik wat langer in Melbourne was. In het vliegtuig moest ik ook op staan omdat hij zijn tas nodig had, bleek ik mijn gordel al vast geklikt te hebben. Haha laugh it off zeg ik dan maar. Ik ben ook zo'n kluns, waar push staat trek ik. Pull en push lijkt ook erg op elkaar!

De eigenaar van de B&B is uitzonderlijk vriendelijk, de B&B heeft maar 6 kamers en is daarom heel erg persoonlijk. Er werkt maar 1 persoon, heel soms helpt zijn vrouw mee. Het pand is een prachtig oud pand wat voorheen een bakkerij was. Ik heb mijn eigen mooie slaapkamer met een erg grote badkamer net iets verder in de hal.

Tot nu toe heb ik vooral genoten van de kleine straten, de uiterst goede straatmuzikanten (ik heb er zelfs 1 gezien in een konijnenpak haha) en de goede restaurantjes. Ik heb heerlijk mijn boek uitgelezen met een lekkere cocktail, mijn dieet is toch al geruïneerd. Wat een goed einde van mijn boek trouwens hihi. Next! Vandaag heb ik al de victoria market bezocht, wat een super leuke markt. Ik heb van alles leuks gekocht, helemaal happy! Oh en dutch pancakes gegeten! Een heel erg vriendelijke meid ontmoet met wie ik aan het einde van de week wat ga drinken. Ik ben een meisje zei ze, dat is niet zo eng!

  • 17 Mei 2015 - 07:32

    Gewoon Jessie:

    Beetje nutteloze foto's vanaf nu want mijn wifi geheugenkaart is vol, geen transfers meer naar mijn telefoon. You're missing out big time ;-)

  • 17 Mei 2015 - 09:23

    Els:

    Hoi Jessie, dan zien we de foto's die je gemaakt hebt wel als je weer terug bent in Nederland!
    Zullen er heel wat zijn denk ik zo! Nog veel plezier daar! ((HUGH))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gewoon

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 5041

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 23 Mei 2015

Jessie gaat op reis

Landen bezocht: